Voeg een extra dimensie toe
Apps en platforms die mediamerken met hun doelgroep verbinden; Wij zijn al jaren development partner van Wie is de Mol?, Eurovisie Songfestival en een tal van andere tv-programma’s. Deze merken hebben een grote fanbase en snappen hoe apps een extra dimensie toevoegen aan hun content.
Voor organisaties in het medialandschap is het essentieel een goede band op te bouwen met doelgroepen. Het mediagebruik van consumenten is de afgelopen jaren veranderd. Door aanbod, communicatie en merkbeleving met elkaar te verbinden in een app, zit je bij de doelgroep ‘in de broekzak’ en ben je altijd top of mind.
Met mobiele apps zijn er legio mogelijkheden voor interactie met een doelgroep. Meest recente ontwikkelingen zijn location based media apps die een extra offline dimensie kunnen geven aan een merk. Zo ontwikkelden wij voor Het Verhaal van Nederland een podwalk app met geolocatie.
Media apps hebben vaak te maken met piekbelasting: hoge bezoekersaantallen en veel dataverkeer tijdens een uitzending, speciale actie, of specifiek tijdstip. Met een schaalbare backend en real-time inzicht in performance is het mogelijk continu performance verbeteringen toe te passen. Lees hier hoe we 1 miljoen gebruikers faciliteren in de Wie is de Mol? app
Moderne consumenten zijn apparaat en platform onafhankelijk. Met de mogelijkheid om te kijken, luisteren en shoppen op smartphones en tablets is een mobile first benadering noodzakelijk voor de beste user experience. Wij helpen organisaties met het adopteren van een mobile first strategie.
Kort stukje tekst over dat we allemaal domein-gerelateerde cases kunnen laten zien over dit. Link naar alle cases overzichtspagina of bijvoorbeeld hieronder twee.